Zdravím! Na saabinfu jsem zatím nedostal kloudnou odpověď, tak proč to nezkusit tady, že?
Před týdnem se mi vrátilo auto z výměny topení ze servisu a od té chvíle má za tepla volnoběh mezi 1300-1800 ot.min-1! Překontroloval jsem všechny podtlaky, konektory kolem škrticí klapky, pročistil ji a hlavně i volnoběžný ventil, zapojil čidlo sahary, jež v onon nejmenovaném servisu zapojit zapomněli, a stejně nic. Dokud se motor zcela neohřeje, tak je vše tak, jak má být, chování totožné jako kdykoliv předtím, ale jakmile došplhá ručička do normálu, motor jede sice stále normálně, pouze jaksi daleko méně brzdí motorem a volnoběh jde nahoru. Tipoval jsem to na netěsnost a přisávání falešného vzduchu, ale netuším, jak to najít. Lanko plynu se nezasekává a má vůli. Přesto ho zkusím experimentálně povolit... Máte někdo nějaký nápad? Díky...